Gullungarnasmamma

Alla inlägg under juli 2011

Av Håård - 30 juli 2011 23:27

Åh höll ju på o glömma nåt viktigt! I dag har min barndomsvän med familj varit o hälsat på. Vi var mycket tillsammans förr, både som barn o vuxna! Nu hade vi tyvärr inte setts på 10 år, så det var verkligen kul att träffas igen......  

Av Håård - 30 juli 2011 23:24

   

 
Av Håård - 30 juli 2011 23:09

I onsdags var vi i Köpenhamn! kan säga att det var en tråkig resa..För litet tåg för det första, åh efter Lund var det fullproppat på tåget..Folk stod upp längs gångarna o trängdes ända fram till Köpenhamn. Väl framme var det fruktansvärt mycket folk även där på gatorna. Köerna in till Tivolit var väldigt långa... Då skall tilläggas att vi varit där två år i rad innan omkring samma datum o det har inte alls varit så mycket folk! Karusellerna fick man stå i kö till fr 1-2 timmar...Så i år var det absolut ingen höjdare! Kommer några bilder här....

     

Av Håård - 26 juli 2011 19:00

Nu har man semester...förvisso bara en vecka, men det räcker....I morgon drar vi till Tivoli i Danmark.....Skall bli jätte kul, helst efter helgen....ang helgen kommer jag berätta mer sen.......måste bara dela med mig av ett par grymt bra kort.....      



Av Håård - 26 juli 2011 18:55

Först o främst vill jag skänka mitt stöd till dem i Norge  .....fruktansvärt tragisk.....ens egna problem bleknar i detta....sånt här får ju inte hända!!!!!!!!! Tänder här med ett ljus o hedrar minnet.....

   

Av Håård - 17 juli 2011 21:00

Tusan vad helgen har gått fort! Imorgon är det dags för jobb igen...Men bara en vecka kvar, sen 1 veckas semester...Åh då drar vi till Köpenhamn o tivolit! Skall bli kul! Veckan som kommer är det Östersjöfestivalen, åh in dit ska vi hehe....Nä ha det gott nu....

Av Håård - 12 juli 2011 21:52

  Visste du att den som framstår som stark, ofta är den som är känsligast?

  Visste du att den som lägger all sin tid , på att ta hand om andra, kan vara den som också behövs pysslas om`?

  Visste du att de tre svåraste sakerna att säga är Jag älskar dig/ Förlåt mig/ Hjälp mig!   

Av Håård - 11 juli 2011 20:29

I dag var det riktigt kul o jobba, varför vet jag ej  ....Bra arbetskamrater tror jag....I morgon börjar jag o en annan tjej redan sju, dem ville vi skulle börja 5, men jag kan ej komma dit tidigare än 7....Har även haft möte med soc, det gick riktigt bra :) ....Dottern skall träffa den här nya fr soc om ca en månad, hon ska finnas med dottern under hösten, både vad det gäller skola o lite annat! Hon tyckte att skolan hade följt upp skolket väldigt dåligt inför höstterminen, åh det håller jag verkligen med om ......Så efter hennes semester, skulle hon ta tag i skolan....

Nu när vi var på väg hem, skulle jag rädda min cykel fr punktering av glas som låg krossat på marken, så jag slängde mig in i gräset med cyklen..Gissa om där var glas? Jo då, jag trampade på 2 stora glasbitar som gick rätt genom skon in i foten, som tur var så tog det inte så illa......Men VARFÖR måste folk krossa glas på gatorna!!!!!!!! dem borde tänka på djuren, barnen m,m ...... 

    

Presentation


Denna blogg kommer att handla om allt mellan himmel o jord!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Väder

Väder Sölvesborg

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards