Gullungarnasmamma

Alla inlägg under januari 2012

Av Håård - 31 januari 2012 19:52


 
 

Av Håård - 20 januari 2012 12:35

I går Kväll var det då dags för återförening för oss föräldrar! Det var mycket för o knyta ihop säcken o se hur det hade gått för oss alla! Kändes väl som vi alla stod på ruta ett igen, men nånstans i allt lyckades ledarna plocka fram det positiva i allt, helt fantastiskt..Tänk om man hade tänkt som dem o vänt på allt, vad livet skulle vara enklare då  ...Jag tyckte verkligen att jag stod på ruta ett, eftersom dottern började första veckan av terminen med skolk...jippie kände jag då, nu e vi ett år tbx igen ...Men denna vecka har hon skött kanon, men jag har satt in en morot för att hon ska gå, hoppas bara det kommer att funka! Sen undrade ledarna hur jag hanterade skolket nu jämnfört med innan, jo innan tjatade jag i flera timmar på henne utan resultat, det gör jag inte längre för det leder ingenstans mer än till en massa skrik o bråk....Dem undrade också vart jag hämtade energin ifrån, åh det vet jag ej! Många av d andra föräldrarna hade skaffat sig lite intresse m,m för att kunna ladda batterien. Men det e ju inte det lättaste när man e ensamstående med tre barn, men tror jag hämtar mycket energi dem dagar det e lugn o frid här hemma ...Vi avslutade kvällen med smörgåstårta...Jätte god var den...Tack för en jätte trevlig, givande och intressant tid ...  

Av Håård - 19 januari 2012 23:10

 

Presentation


Denna blogg kommer att handla om allt mellan himmel o jord!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok

Väder

Väder Sölvesborg

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards